sorry, all my friends...sorry, you guys..

sorry , keep you waiting,

waiting for good news from me ,
who knows it would never show up...

sorry , let you worry ,
worry about the most ridiculous nonsense in my life,

and it happened to be my "application" .

sorry , let you be in that ,
be in such an unfunny soaper ,
what a miserable joke .

and it happened to be my "application" .

and , sorry , I didn't make it.
sorry.
對不起我崩潰過
對不起我還沒復原
對不起我一點都沒法接受
我不想接受
也還不要接受
我不要接受我被推進句句惹同情的受害者姿態
我不要接受我眼前現實就是爛戲爛戲就是現實
我不要接受我明明陳述事實卻仍有拖藉口感觸

連"識不識人清不清"幾字都拒絕接受

雖然卻脫口而出

我還是要

裝瞎裝聾

sorry.

請讓我不存在。

even only a second.
arrow
arrow
    全站熱搜

    keichien 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()